29/8-11

hej, kommer bildre lite senare från lyskvällen på olmen!
jag lovar! men just nu hinner jag inte för jag ska iväg & träna om en liten stund! ;)
justt nu sitter jag & dunkar musik & kollar runt här lite :)
idag har jag varit i skolan det var ganska bra! :p

vad vill ni se / läsa på bloggen?
jag behöver lite hjälp! :)
ni får önska precis vad ni vill läsa eller se,
om ni vill att jag ska ha någon tävling eller ny hheader m.m !
för det är mycket roligare om ni också får vara med och bestämma vad jag ska skriva! :)
men jag kommer fortfarande att skriva min vardag och sånt!:)
hjälp mig nu då! jag vill har massor med kommentarer! :D
för det är jätte kul! :)

nu ska jag göra mig i ordning! :)
tack föresten för kommentarerna, det är jätte roligt att ni kommenterar jag vill gärna se fler! :)
/ Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0