bupåskolanbah!

hej, tänkte blogga lite nu innan jag ska gå och lägga mit och kolla på film! :)
idag har jag städat rummet, busat med ozzy, bakat & hållt på med djurena!
jag har vekligen försökt att liksom njuta av sista dagen av sommarlovet! ;)
jag kan faktiskt inte fatta att det är skola i morgon! det är helt sjukt asså! :o
men det ska ju bli kul att komma tillbaks till skolan också för då får man träffa kompisarna!
eller ja, jag är ju mest med Matilda ;)
nääe ska sätta i gång en film nu ! :)
fail bild bah så där då ;)
och en liten normalare bild;)
bloggar imorgon har ni tur så kanske jag skriver något innan skolan i morgon !
det bror på om jag hinner! :)
aja sov så gott då! :)
/Rebeckaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket bilder som du knäppt, namnet passar..

2011-08-22 @ 15:09:03
Postat av: ebb4

snyggingen min!:*

2011-08-31 @ 15:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0