hej , idag har jag varit med Matilda & Anna .. Jag & Anna kollade på när Matilda red Bond & anna fotade lite med hennes kamera! Jag fick inte ta med mig min kamera efter som att det spö regnade men jag kan fota på dom någon annan dag! :)
Jag ser nu att jag har fått några kommentarer på vissa inlägg! Jätte roligt tycker jag & jag vill gärna se fler!:)
Jag tänkte svara på en kommentar som jag fick ..

Fråga : Vem är Bond ?
Svar : Bond är en häst som Matilda (minbästis) brukar hjälpa till att rida! Man kan säga att hon är fodervärd på han typ! :)

Imorgon blire grillning med några vi känner rätt soft endå ju ! :p
Nu myser jag ner mig i sängen & tittar på film tills jag sommnar! :)
jag skriver något imorgon!
/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0