på mammas jobb!

hej, just nu sitter jag på mammas jobb & typ gör ingenting .. därför satt jag mig här en stund ;-)
blir lite besviken på att ni inte kommenterar nå ofta längre!:-(
hoppas det blir någon ändring på det! :-)
men jag får ju någon nån gång i bland & jag är jätte glad för dom jag får med vill ha flera :-D

tänkte svara på en kommentar jag fått nu :-)


Postat av: Anna ♥

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=051052&deptid=197&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Svar ; Ja du den där såg jag faktiskt inte, :-D det var bra grejer för bra pris! :-)
Tack för din kommentar!


nu kommer mamma & ska ha datorn !
Ha det så bra!
/Rebecka Hall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0